2012. március 11., vasárnap

Melange szappan, azaz kávés-mézes szappan, shea vajjal

Sziasztok!

Mi nők szeretjük a kávékülönlegességeket. Ezzel én sem vagyok másként. Volt idő, amikor magát a kávét utáltam, de például ez a mézes kávé már akkor is a favoritok közt volt. Csodásan néz ki, ahogy kihozzák. Alul az aranyló méz, felette a kávé és a tejszínhab a tetején. Nos ez a szappan alapötlete. Alul egy csipet kurkumával színeztem, így adtam sárgás mézes színt neki, felette a kávészappan kockák, és felette egy kis hab, igaz nem fehér inkább mézes árnyalatú, de nagyon szép. Hatásában leginkább az extra száraz bőrűeknek készült. Alapja a hársfavirág főzet, mely jótékonyan nyugtatja a bőrt, a shea vaj tökéletesen hidratál, és segít megszüntetni a bőrirritációkat. A hozzáadott méz és méhviasz ápolja a száraz bőrt. Illatát a kávé és vanília illat csodás kettőse adja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése